Frågestund


Kommentarer
Postat av: Klara :)

1. Favorit låt ?

2. Bästa pojkvänen ?

3. Favorit häst ? ( till hanna )

4. Favorit godis ?



xd <3

2011-07-10 @ 17:21:50
URL: http://klarashorseblog.blogg.se/
Postat av: CLARA-FRIDAYFILII

1, Snyggaste killen?

2, Det pinsammaste ni varit med om?

3, Det värsta som skulle kunna hända?

4, Era framtidsdrömmar?

5, Hur taggade är ni på en skala 1-10 på att komma och bo granne med mig några dar!?

2011-07-10 @ 20:13:31
URL: http://fridayfilii.blogg.se/
Postat av: Petra :)

Hur lärde du och vicki känna varandra ? :D <3

2011-07-11 @ 00:19:22
URL: http://petralindes.blogg.se/
Postat av: ssandraess

Hur länge har ni varit vänner? :)



SV: Tack! :D

2011-07-11 @ 23:48:27
URL: http://ssandraess.webblogg.se/
Postat av: Louise Carlsson

Har ni något stort intresse?

2011-07-11 @ 23:49:52
URL: http://louisecaarlsson.devote.se/
Postat av: tessie

bästa årstiden? :)

2011-07-12 @ 00:47:54
URL: http://tessiiies.blogg,se
Postat av: Stephanie Skyttner

Hur gammla är ni ? Bor ni i stockholm ? Tre saker ni skulle ta med er på en öde ö, vad hade det varit, och ni fick ta med der en varsin person, vem ? :)

2011-07-12 @ 10:12:52
URL: http://seys.blogg.se/
Postat av: e m m a o l s o n ♥

hur många läsare har ni om dagen?

kram! :)

2011-07-12 @ 12:53:42
URL: http://eeolson.blogg.se/
Postat av: victoria ekdahl gustafsson

hur länge har ni känt varann och hur ? :D

vad gillar ni att göra på fritiden?

var bor ni ?

hinner inte skriva fler haha, fin blogg ! kraaaam :) <3

2011-07-12 @ 13:33:11
URL: http://viktigaaste.blogg.se/
Postat av: M!

Va söta ni är tjejer! Vart bor ni i vårt avlånga land? :)

2011-07-12 @ 19:42:52
URL: http://mixin.blogg.se/
Postat av: JULIA foto

Vad vill ni göra innan ni dör??? :D

2011-07-14 @ 13:50:12
URL: http://photoart.webblogg.se/
Postat av: Elsa

1. vad är era största drömmar?

2. vad tycker ni om min blogg ? ;D

3. hur gamla e ni?

4. går ni i samma klass & skola?



Kram ^^

2011-07-25 @ 11:53:59
URL: http://reml.blogg.se/
Postat av: Jojo

Vilken personlighet gillar ni bäst med er själva ?



Favoritmat ?

2011-08-06 @ 00:03:30
URL: http://jojooutload.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
hannaochvicki -

Jag finns alltid, okej?

Kommer nog ta ett tag innan du ser det här vicki, men det spelar ju ingen roll liksom :) Jag vet att du har det svårt med allt just nu. Men med vissa saker har du ju faktiskt tagit dig dit själv? Men det vet du redan. Jag förstår att allt blir ett helvete ibland, men försök att inte hålla det inne för dig själv. Slå mig en signal så sätter vi oss ner och pratar? Vi är systrar, man pratar om saker och det sprids inte vidare. För allt blir mycket skönare när man bara får ut det. Även fast jag blir jävligt irriterad på dig för att du kan vara mer korkad än vad du är så är jag ju alltid där för dig, ellerhur? Duvet att vi båda suger på att säga sånt här IRL så jag tyckte det passade bra på våran blogg där vi har massor av minnen tillsammans samlade. Glöm bara inte att när du sårar mig och jag blir ledsen pga det, så är det för att du betyder så mycket för mig. Det är liksom för att jag tycker att du kan behandla mig dåligt ibland. Och jag vet att du inte kan prata om sånt här utan du bara skjuter bort allt. Därför behöver vi inte ta upp det här inlägget och du behöver inte ens berätta för mig att du har läst det. Vill bara att du ska veta att du betyder så himla mycket för mig. Loju


Long time no see


Sparka oss i röven

Både jag och vicki har systemkameror nu som är redo för att kicka igång bloggen igen.
Vicki glömde ju sin överladdnings-sladd i uppsala men nu är den tillbaka, och jag fick en NikonD3100 i julklapp!
UNDERBART<3 så lite ny design på det här så kommer vi snart med nya bilder och ny inspiration!
ha bara lite tålamod. puss!

Cypern

mina fina tjejor ♥

Saknar bloggen faktiskt... jag och hanna ska fixa lite med designen och så efter lovet har vi bestämt, för det är ju mycke roligare om man bloggen är snygg!
just nu befinner jag mig i cypern och längtar hem faktiskt... fast nej, ändå inte.
hörrni Hanna, Linn och sofie. Om ni ser detta tycker jag att vi måste göra nånting alla nån kväll! det va ju överjävligt kul den där gången ni vet! hoppas jag ^^ hahah !
Hannisen jag saknar dig, blev tårögd av dit inlägg... du är bäst! ♥
okej det här blev ett gasnka persoligt inlägg till hanna, linn och sofie! men aja puss.

Saknar dig!



jag saknar dig. jag saknar oss! jag vill att vi ska avsluta varandras meningar igen. jag vill att vi ska vara uppe på topp igen. jag vill att vi inte ska kunna skilja på vem vi är hemma hos, för att mitt hem är ditt hem och tvärtom. jag vill att allt ska vara VI igen. fan vad jag älskar dig. bara för att jag säger det hela tiden betyder det inte att orden inte betyder lika mycket för varje gång jag säger det. motsatsen. det betyder mer för varje gång. du är allt för mig, och du kommer alltid att vara. tro på mig när jag säger det här, för om du inte gör det vet jag inte vad jag gör!

genom allt. du och jag.

Things goi´n on



helloooooooo!


har inte bloggat på 3 dagar. katastrof ju! men jag har inte kunnat blogga. mamma har haft datorn och sånt.
det har även hänt massor dem här 3 dagarna. ridit på dancer och wille, bråkat, pluggat, kompisar och sånt!
i torsdags var bianca hemma hos mig. vi var ute och red! då galloperade jag för första gången med dancer! hon har typ inte blivit riden på ett år. det är inte mina hästar om ni tror det! det är våra kompisars hästar som jag har börjat ta hand om. igår var jag i vaxholm med allt möjligt folk. mysigt var det! jag åkte in med 19.40 färjan. vid färjan mötte jag upp linn, sedan soffan. vi gick till pannkakshuset och åt lite pannkakor! det var sjukt många där. sen gick alla till storstugan för att spela innerbandy typ. där hängde vi tills jag och arvid var tvugna att ta 22.00 färjan. på rindö sidan mötte philip upp oss. snelt!

idag ska jag åka till mina kusiner i solna. bäst! min underbara mormor plockar upp mig i vaxholm så åker vi tillsammans till solna. ska äta frukost nu. pusss!


så jäkla skönt att vi har löst det<3

We can Roll like a Team



tjoooo!
det har varit awesome idag med elinpelin! idag slutade jag 13.45. vid 13.50 hade jag sånglektion. för att jag skulle hinna en buss som gick 14.10 så var jag tvungen att gå lite innan. elin slutade 14.08, så vi hade sjukt tight med tid!
men såklart så hann vi med bussen! vi kom hem till mig och åt lite bullar och drack pucko :)
sen tog vi fram täcken åt hästarna som skall sättas på imorrn nu när det börjar bli kallt. sen letade vi runt lite i förråden efter träns. vi lyckades inte hitta hela träns så vi fick ta olika delar och sätta ihop dem. det gick faktiskt bra!
grymma vi är asså. sen lyckades vi fånga in Wille i grimma. det brukar oftas ta typ 15min för att han springer alltid iväg! knäpp hest. men idag tog det ungefär 3min. rekord typ! Dancer är inte alls likajobbig. raka motsatsen faktiskt.
hon går efter en när man ska fånga in wille! haha. vi gjorde iordning dom och så red vi ut. riktigt mysigt var det!
nu ska jag börja rida dom två pollarna har jag bestämt. imorrn kommer elin hit igen och rider! wunderbart.

nu måste jag läsa min bok som jag ska ha läst klart i svenskan om typ 1 vecka. jag är på sida 100 och boken är på 380 sidor... amen lycka till hanna. puss!




Julpyssel redan ?



tjeeena! nu sitter jag och gör julpyssel men vendla som jag är barnvakt till! lite tidigt kanske? eller? haha det har ju lxm inte varit halloween än!
ska åka hem snart och då ska jag plugga till NO provet vi har imorrn! fyfan... aja nu ska jag ge vendla lite uppmärksamhet! Puss

The real Stuff



hellu!
det gick asbra på ridningen idag. jag tänker inte beskriva på vilket sätt för att ingen av våra läsare kommer ändå fatta! jag lade ju upp en status på facebook där jag skrev "om 50st gillar så lägger jag upp en video när jag sjunger".
70st gillade så jag lade upp en video innan jag gick på ridlektion. AKWARD! men jag fick jättemånga söta kommentarer :)) tack för kommentarerna ni som har kommenterat videon!

FAN. jag har plugg :( time3go then... puss

I saw the real You


så himla galen! så himla söt!

heybaberiba!
jag ska vara på stallet om 25min så det blir ett kort inlägg.
efter skolan gick jag hem till sofie där linn,arvid och billy var. vi drog typ ut direkt och dom följde mig till skolan där min skolbuss skulle gå ifrån. där satt vi och hängde ett tag tills skolbussen kom. fick sällskap med robin och olof i bussen. söft. påvägen hem från skolbussen stannade jag till vid stallet och tog en varmchoklad för 5kr. sååå gott!
n'r jag kom hem åt jag och mamma mozarella med tomater :)) åhsåmumsigt.

nu ska jag slänga på mig ridkläderna! jag ska rida castor idag 4 your information. puss!

Hur ska jag orka

länge sen

Eftersom att hanna redan berättat vad vi gjort idag har jag inte så mycket att säga. Är as taggad inför cypern fast ändå inte... Fast det är nice att jag får 3 veckor lov typ!
Just nu kollar jag på natt på museet med brorsan och halv sover... ska duscha och sen blir det sängen för min del! Puss

Gör så som bara Du kan göra



tjenna!
käkade nyss middag. gottgott! på gymnastiken idag kom det bara en enda liten tjej! så det var rätt chill.
vi behövde lixom inte hålla koll på typ 14 st den här gången. sen när vi hade plockat undan allt så kom chrippe.
och juste, philip kanske skulle ha kommit? haha, glömde bort det... vi gick iaf hem sen. efter ett tag skjutsade jocke oss till lantis där vi köpte korvbröd och korv :) jocke är vickis brorsa. när vi kom hem igen drog vi ut på ett litet berg med en av mina och vickis engångsgrillar som vi köpte för längesen. det tog aslång tid innan den blev klar så att man kunde börja grilla! men tillslut så. sen gick vi in och softade, kollade lite på filmen Fast Five, facebook, och sånt!
sen följde vicki med mig och chrippe till bussen som gick till färjan. på vaxholmssidan kom mamma och hämtade mig!

nu ska vi kolla på vampire diaries :))))))
puss!




Topparna


neon

hallo!
snart skjutsar mamma mig till färjan. vet inte riktigt om jag tar bussen därifrån eller om pappa skjutsar mig.
förresten! jag kanske ska färga mina toppar turkosa! vad tycker ni om det? jag ska nog göra det innan jag klipper mig igen. ska fixa mig lite nu. puss!

Cypern

Lite random bilder från Cypern! åker dit om en och en halv vecka, och stannar i nästan tre veckor! :D as nice!

Jag skulle aldrig Kunna



gutenmorgen
vaknade ap-tidigt idag oxå. kanske skulle ha varit med vicki och hjälpt henne på gymnastiken idag, men det börjar ju så tidigt och jag är ju lixom på bogesund :/ vet inte riktigt vad som händer idag! kanske ska åka dit ändå?
äsch, vi får väl se! ska ringa vicki nurå. puss!


Vet inte varför

Längtar efter snön

Hallu ! igår var jag barnvakt hela dagen, påvägen hem så stannade jag i vaxholm och träffade alex och chrippe. sen kom wictor och philip också. haha vi låg och kollade på stjärnorna på ip, haha det av helt sjukt för man såg typ massa stjärnfall..
elin ska hjälpa mig med gymnastiken idag och chrippe kommer för att kolla på, så snart ska jag väcka elin och börja fixa mig! Puss

You Look So Fine So I Really Wanna Make You Mine

image description

tjennaaaa!
vi drog aldrig in till täby för att vicki skulle åka in till stan med sin pappa. jag åkte in till vaxholm och träffade linn ungefär vid 13.00. vi gick till if-hallen och där var anders,adde,philip,gabbe och sebbe. vi var där och kollade lite på 00:ornas innebandy match. sen blev alla ashungriga så vi åt på pizzerian. jag och linn tog kebabtallrik :))
mycket gott! sen gick vi hem till sebbe och softade. hahahah, klädde ut oss o allt... dom skulle ha match vid 18.15 så vi gick till if-hallen lite senare. jag och linn kollade 99:ornas match när dom andra bytte om och värmde upp o sånt. sen kom jossan oxå! :) linn skulle dra hem och äta när deras match började :/ fett segt.. så jag och jossan kollade typ 30min av matchen sen var jag tvungen och åka hem! sjuuuukt skön brud den där jossan! när jag precis skulle dra så kom vicki dit oxå! skitkul när jag precis skulle dra lixom...

nu på kvällenhar jag och mamma ätit oxfilé till middag och kollat på tv med ostbågar! mys<3
nu har hon dock somnat. jag skall nog göra detsamma alldeles snart! godnatt då

Kom tillbaka


så himla fin!

hey!
glömde o blogga igårkväll när jag hade kommit hem. det var sjukt soft igår!
jag,linn,lisa,thomas,edvin,arvid,oscar,sebbe,adrian,anders,sebbe, gabbe, adrian och billy käkade gratis pannkakor på gamla brandstationen! jag hade inte ätit någon middag, så jag svullade i mig massor. det var gryyymt!
vi var där i typ 2 timmar sen drog vi ut. sjukt lyckad kväll.

idag skulle jag,vicki och linn kanske in till täby eller nått! men såklart så har jag glömt mina pengar hos pappa -.-
vi får se om jag åker in eller inte. puss



-utgång


image description

ingen bloggning ikväll!

Om du skulle Vilja



sho!
är hos mamma nu. byter vecka idag, så igår ställdes jag inför enhelveckaspackningsstunden.
not funny! det var orientering idag i skolan, hela dagen. eller ja, i 2 timmar och så slutade man. man skulle ta så många kontroller man kunde av 30 på 2 timmar. orienteringen var på tenö. jag orienterade med arvid och arvid!
det fanns kontroller ända här borta, hos mamma alltså. bogesund ligger inte så långt ifrån tenö nämligen.
så vi orienterade ända hit bort och drack vatten och käkade morotskaka! :)) perfekt.
efter tenö drog jag och linn hem till henne en stuund. niice! alltid kul att vara med dig bebi♥
ikväll så blir det häng i vaxholm med grymma folkes. pannkaksätning på det. fett!

puss

Går inte att lägg upp bilder

Tjaa, idag har jag också varit sjuk... pluggat lite, sovit, kollat film. Ja det är det jag gjort i stort sätt under hela veckan. Nu blir det att kolla på en film igen och sen ska jag sova så jag orkar gå till skolan imorrn iallafall! Puss

SO

Hellu!
Har SO just nu. Suuger! Jag bloggar från biancas iphone eftersom jag inte har nått internet! Bianca hänger med hem efter skolan. Soft! Ni får lite söta bilder av lektionen oxå :) Men måste fortsätta plugga nu -.- puss!

krya vicki<3


Kärlek


Ni är fina tjejor ! ♥

Sjuk

Chillar hemma just nu, är sjuk så det suger! Fast jag har kollat på VD och sen såg jag Fast5 ! dom filmerna är så jävla bra! nu ska jag dricka lite te och plugga lite :/ Puss

Officielt



hellu!
alice åkte hem ungefär vid 18.00. har haft det feeeett med bäst med henne nu i helgen!<3
vi har softat asmycket idag. kollat på 3 vampire diraries avsnitt, käkat chips, varit ute lite, kollat på 3 family guy avsnitt. ja, chillat helt enkelt. skola imorrn -.- bläbläää! vill inte :( har 2 planer den här veckan, just nu iaf. lär ju bli lite mer planer under veckans gång. på onsdag ska jag och vicki göra nått, och på torsdag åker jag och syster in till stan och softar! det kommer bli mys med syrran för att vi inte har spenderat så mycket tid tillsammans på sistonde.
haha, pappa är där nere och spelar Ratchet&Clank! han äger på det och har alltid gjort.

ska joina honom där nere nu. puss och godnatt!


För mycke

två år sen.

Hej på er! har inte hunnit eller orkat blogga, det så så mycke plugg och man vill va social mot alla vänner...
Hösten vore inte fel och de va lite varmare, p.g.a att det är så kallt så har jag blivit sjuk! sitter hemma med feber och ska åka och träna snart, hur kul som helst... aja. Puss

USCH


crazieeee!

godmorgooon
har inte varit så mycket bloggning på senaste tiden. speciellt inte från vicki!
alice kom ju hit i fredags. men då sov vi hos mamma för att mamma ville träffa alice och för att hon varit i australien!
vi har haft det jättemysigt hos mamma. gjort saker som vi bara brukar göra tillsammans. igår var jag och alice ute med hästisarna. vi tränade dom ganska bra! wille blev helt svettig, men dancer verkade klara sig bra.
vi hoppade lite oxå vid ett ställe som ligger ganska nära. det var ültrabäst.
MEN. jag tappade min mobil! vi gick runt och letade överallt. sen ringde jag på den och så var det en tjej som hade hittat den, så vi mötte upp henne i vaxholm och så fick jag tillbaka den!

igårkväll så mådde jag inte bra asså. jag hade ont i magen i över 3 timmar. jag försökte sova bort det, men det gjorde så ont så jag kunde inte somna! sen mitt i allt så spydde jag! USCH FYFAN. det var sjukt längesen jag spydde?
jag haaaaaatar och spy. uäk. nu på morgonen kunde jag inte somna om. vaknade skit tidigt! jag har iaf inte ont i magen :)))) puss!


08.10

Godmorgooon! Gör ett kort inlägg här, för jag måste gå om 7min. Oj, hinner typ inte skriva mer! Ni fick en facelook iaf :) puss!


Drömma


juuuump

tjo!
ska gå och lägga mig nu. skönt o lägga sig tidigt lixom! imorrn är det orientering på tenö!
det suger. orientering suger. men antagligen ska man vara hyffsat bra på det för att få bra betyg i idrott i 8:an...
aja, godnatt då! puss


App

Hello!
Jag har laddat ner blogg.se appen på mammas mobil! Så jag bloggar från hennes iphone nu. Jag har lääängtat efter den här appen! Äntligen så gjorde dom en. Mamma kom hem från Australien i måndags, om jag inte har sagt det. Då köpte hon uggs till mig! Så jäkla underbart! Dom är sjuuuukt sköna! Jag älskar dem<3 det är dom som är på bilden. Jag och mamma kollar på true talent. Det är inte bra asså! Nu ska jag skriva rent en labbrapport som ska vara klar till imorrn. puss!


RSS 2.0
hannaochvicki -

Frågestund


Postat av: Klara :)

1. Favorit låt ?

2. Bästa pojkvänen ?

3. Favorit häst ? ( till hanna )

4. Favorit godis ?



xd <3

2011-07-10 @ 17:21:50
URL: http://klarashorseblog.blogg.se/
Postat av: CLARA-FRIDAYFILII

1, Snyggaste killen?

2, Det pinsammaste ni varit med om?

3, Det värsta som skulle kunna hända?

4, Era framtidsdrömmar?

5, Hur taggade är ni på en skala 1-10 på att komma och bo granne med mig några dar!?

2011-07-10 @ 20:13:31
URL: http://fridayfilii.blogg.se/
Postat av: Petra :)

Hur lärde du och vicki känna varandra ? :D <3

2011-07-11 @ 00:19:22
URL: http://petralindes.blogg.se/
Postat av: ssandraess

Hur länge har ni varit vänner? :)



SV: Tack! :D

2011-07-11 @ 23:48:27
URL: http://ssandraess.webblogg.se/
Postat av: Louise Carlsson

Har ni något stort intresse?

2011-07-11 @ 23:49:52
URL: http://louisecaarlsson.devote.se/
Postat av: tessie

bästa årstiden? :)

2011-07-12 @ 00:47:54
URL: http://tessiiies.blogg,se
Postat av: Stephanie Skyttner

Hur gammla är ni ? Bor ni i stockholm ? Tre saker ni skulle ta med er på en öde ö, vad hade det varit, och ni fick ta med der en varsin person, vem ? :)

2011-07-12 @ 10:12:52
URL: http://seys.blogg.se/
Postat av: e m m a o l s o n ♥

hur många läsare har ni om dagen?

kram! :)

2011-07-12 @ 12:53:42
URL: http://eeolson.blogg.se/
Postat av: victoria ekdahl gustafsson

hur länge har ni känt varann och hur ? :D

vad gillar ni att göra på fritiden?

var bor ni ?

hinner inte skriva fler haha, fin blogg ! kraaaam :) <3

2011-07-12 @ 13:33:11
URL: http://viktigaaste.blogg.se/
Postat av: M!

Va söta ni är tjejer! Vart bor ni i vårt avlånga land? :)

2011-07-12 @ 19:42:52
URL: http://mixin.blogg.se/
Postat av: JULIA foto

Vad vill ni göra innan ni dör??? :D

2011-07-14 @ 13:50:12
URL: http://photoart.webblogg.se/
Postat av: Elsa

1. vad är era största drömmar?

2. vad tycker ni om min blogg ? ;D

3. hur gamla e ni?

4. går ni i samma klass & skola?



Kram ^^

2011-07-25 @ 11:53:59
URL: http://reml.blogg.se/
Postat av: Jojo

Vilken personlighet gillar ni bäst med er själva ?



Favoritmat ?

2011-08-06 @ 00:03:30
URL: http://jojooutload.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


hannaochvicki -

Frågestund


Postat av: Klara :)

1. Favorit låt ?

2. Bästa pojkvänen ?

3. Favorit häst ? ( till hanna )

4. Favorit godis ?



xd <3

2011-07-10 @ 17:21:50
URL: http://klarashorseblog.blogg.se/
Postat av: CLARA-FRIDAYFILII

1, Snyggaste killen?

2, Det pinsammaste ni varit med om?

3, Det värsta som skulle kunna hända?

4, Era framtidsdrömmar?

5, Hur taggade är ni på en skala 1-10 på att komma och bo granne med mig några dar!?

2011-07-10 @ 20:13:31
URL: http://fridayfilii.blogg.se/
Postat av: Petra :)

Hur lärde du och vicki känna varandra ? :D <3

2011-07-11 @ 00:19:22
URL: http://petralindes.blogg.se/
Postat av: ssandraess

Hur länge har ni varit vänner? :)



SV: Tack! :D

2011-07-11 @ 23:48:27
URL: http://ssandraess.webblogg.se/
Postat av: Louise Carlsson

Har ni något stort intresse?

2011-07-11 @ 23:49:52
URL: http://louisecaarlsson.devote.se/
Postat av: tessie

bästa årstiden? :)

2011-07-12 @ 00:47:54
URL: http://tessiiies.blogg,se
Postat av: Stephanie Skyttner

Hur gammla är ni ? Bor ni i stockholm ? Tre saker ni skulle ta med er på en öde ö, vad hade det varit, och ni fick ta med der en varsin person, vem ? :)

2011-07-12 @ 10:12:52
URL: http://seys.blogg.se/
Postat av: e m m a o l s o n ♥

hur många läsare har ni om dagen?

kram! :)

2011-07-12 @ 12:53:42
URL: http://eeolson.blogg.se/
Postat av: victoria ekdahl gustafsson

hur länge har ni känt varann och hur ? :D

vad gillar ni att göra på fritiden?

var bor ni ?

hinner inte skriva fler haha, fin blogg ! kraaaam :) <3

2011-07-12 @ 13:33:11
URL: http://viktigaaste.blogg.se/
Postat av: M!

Va söta ni är tjejer! Vart bor ni i vårt avlånga land? :)

2011-07-12 @ 19:42:52
URL: http://mixin.blogg.se/
Postat av: JULIA foto

Vad vill ni göra innan ni dör??? :D

2011-07-14 @ 13:50:12
URL: http://photoart.webblogg.se/
Postat av: Elsa

1. vad är era största drömmar?

2. vad tycker ni om min blogg ? ;D

3. hur gamla e ni?

4. går ni i samma klass & skola?



Kram ^^

2011-07-25 @ 11:53:59
URL: http://reml.blogg.se/
Postat av: Jojo

Vilken personlighet gillar ni bäst med er själva ?



Favoritmat ?

2011-08-06 @ 00:03:30
URL: http://jojooutload.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


hannaochvicki -

Frågestund


Postat av: Klara :)

1. Favorit låt ?

2. Bästa pojkvänen ?

3. Favorit häst ? ( till hanna )

4. Favorit godis ?



xd <3

2011-07-10 @ 17:21:50
URL: http://klarashorseblog.blogg.se/
Postat av: CLARA-FRIDAYFILII

1, Snyggaste killen?

2, Det pinsammaste ni varit med om?

3, Det värsta som skulle kunna hända?

4, Era framtidsdrömmar?

5, Hur taggade är ni på en skala 1-10 på att komma och bo granne med mig några dar!?

2011-07-10 @ 20:13:31
URL: http://fridayfilii.blogg.se/
Postat av: Petra :)

Hur lärde du och vicki känna varandra ? :D <3

2011-07-11 @ 00:19:22
URL: http://petralindes.blogg.se/
Postat av: ssandraess

Hur länge har ni varit vänner? :)



SV: Tack! :D

2011-07-11 @ 23:48:27
URL: http://ssandraess.webblogg.se/
Postat av: Louise Carlsson

Har ni något stort intresse?

2011-07-11 @ 23:49:52
URL: http://louisecaarlsson.devote.se/
Postat av: tessie

bästa årstiden? :)

2011-07-12 @ 00:47:54
URL: http://tessiiies.blogg,se
Postat av: Stephanie Skyttner

Hur gammla är ni ? Bor ni i stockholm ? Tre saker ni skulle ta med er på en öde ö, vad hade det varit, och ni fick ta med der en varsin person, vem ? :)

2011-07-12 @ 10:12:52
URL: http://seys.blogg.se/
Postat av: e m m a o l s o n ♥

hur många läsare har ni om dagen?

kram! :)

2011-07-12 @ 12:53:42
URL: http://eeolson.blogg.se/
Postat av: victoria ekdahl gustafsson

hur länge har ni känt varann och hur ? :D

vad gillar ni att göra på fritiden?

var bor ni ?

hinner inte skriva fler haha, fin blogg ! kraaaam :) <3

2011-07-12 @ 13:33:11
URL: http://viktigaaste.blogg.se/
Postat av: M!

Va söta ni är tjejer! Vart bor ni i vårt avlånga land? :)

2011-07-12 @ 19:42:52
URL: http://mixin.blogg.se/
Postat av: JULIA foto

Vad vill ni göra innan ni dör??? :D

2011-07-14 @ 13:50:12
URL: http://photoart.webblogg.se/
Postat av: Elsa

1. vad är era största drömmar?

2. vad tycker ni om min blogg ? ;D

3. hur gamla e ni?

4. går ni i samma klass & skola?



Kram ^^

2011-07-25 @ 11:53:59
URL: http://reml.blogg.se/
Postat av: Jojo

Vilken personlighet gillar ni bäst med er själva ?



Favoritmat ?

2011-08-06 @ 00:03:30
URL: http://jojooutload.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: